OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Ordre spørgsmål
Hvordan bestiller jeg et produkt?
Du kan bestille produkter ved at klik på produkter og vælge dine ønskede produkter.
Hvilke informationer har i brug for, for at jeg kan lave en ordre?
For at kunne fuldføre din ordre skal vi have følgende information.
- Din fragt, ordre information & faktureringsadresse.
- Telefon nummer & email adresse for ordre bekræftelse samt fakturering.
- Betalings metode - venligt benyt en af følgende betalings metoder
- Quickpay (alle typer VISA og Mastercard)
- MobilePay
Kan jeg forvente forsinkelser på min ordre?
Nej, det eneste tidspunkt hvor der kan være længere leveringstid er i forbindelse med tilbudskampagner, helligdage og lignende.
Hvad gør jeg hvis mit tracking nr virker ikke?
Tracking nummeret bliver først aktiveret når vores kurer har pakken i besiddelse.
Derfor bedes du vente en enkelt dag, før dit tracking nr bliver aktiveret.
Er der ikke sket noget med dit tracking nr i flere dage, bedes du kontakte vores kundeservice.
Jeg har ikke modtaget en ordre bekræftelse?
Har du tjekket din spam mappe?
Hvis din ordrebekræftelse heller ikke er til at finde der, kan det være din ordre ikke er gået igennem. Kontakt os, så kan vi bekræfte om den er gået igennem.
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Leverings spørgsmål
Hvor lang er leveringstiden?
Vores leveringstid er 2-3 hverdage med GLS Pakkeshop og DAO Hjemmelevering.
Bestill inden kl. 12:00 på en hverdag (mandag-fredag), så afsendes din ordre samme dag.
Hvilke lande levere i til?
Vi levere direkte til kunder i Danmark ved hjælp af vores
leveringspartner. Vi levere ikke i udlandet i øjeblikke, men i fremtiden vil vi gøre det så følg med:-).
Hvad er jeres leveringspriser?
Bestill inden kl. 12:00 på en hverdag (mandag-fredag), så afsendes din ordre samme dag.
Leveringspriser er 39 kr.
Du kan opnå GRATIS HJEMMELEVERING, hvis du køber for mere end 399 kr.
Vores leveringstid er 2-3 hverdage med GLS Pakkeshop og DAO Hjemmelevering.
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Betalings spørgsmål
Hvordan kan jeg betale for min ordre?
Hos REBUILT PERFORMANCE har vi gjort det nemt og sikkert for dig at handle.
Betalingsmuligheder:
Du kan på betale med Visa,
Mastercard, Dankort, Mobilepay, Apple Pay, Paypal, Shop Pay, Google Pay.
Det samlede beløb trækkes først, når varerne afsendes fra vores lager.
Handelsbetingelser
REBUILT PERFORMANCE ApS
Thorsvej 9
6640 Lunderskov
CVR: 42977896
Rebuilt Performance stræber efter altid at have åbent. Det kan dog ske, at vi lukker webbutikken grundet opdatering og vedligeholdelse.
Du kan kun foretage køb, når webbutikken er åben og tilgængelig. For at købe på www.rebuiltperformance.dk skal du have et gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Du er selv ansvarlig, for at afgive de korrekte oplysninger til www.rebuiltperformance.dk
Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette indholdet afindkøbskurven, og kan løbende tjekke indholdet samt priserne.
Eventuelle ekstra betalinger for fx. fragt vil først blive udregnet, umiddelbart inden du er klar til betale.
Når du er klar til at bestille, klikker du på ”gå til indkøbskurven”, hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., vælger leveringsform, samt indtaster dine betalingsoplysninger.
Købet bekræftes ved at trykke på knappen ”Betaling”. Herefter godkendes din ordre, og der sendes en bekræftelse til dig på mail.
Betaling
Rebuilt Performance ApS modtager online betalinger med Visa, Mastercard, Mobilepay Online.
Betaling vil blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valuta til prissætning:
Danmark - Kroner (DKK)
Rebuilt Performance benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alleoplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Priserne er dagspriser, og vi gør opmærksom på, at priserne kan skifte uden varsel.
Levering
Leveringstiden for din ordre er 1-3 Hverdage.
Bemærk at der kan komme told og afgifter, når din ordre skal leveres i udlandet. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierermeget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder, hvis du er i tvivl.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dages periode starter den dag hvor ordren er leveret.
Eventuelle returneringsomkostninger sørger du selv for.
Ønske om fortrydelse skal meddeles senest 14 dage efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug
affortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes
gennem kontaktformularen på siden kontakt os nederst. I meddelelsen skal der tydeligt gøres opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.
Varens stand ved returnering
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes andenhåndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.
Dette betyder at du må prøve varen på samme mådesom hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtesden som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.
Det er op til Rebuilt Performance ApS at vurdere varens stand.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danskekøbelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til
Rebuilt Performance ApS irimelig tid efter varens modtagelse.
Her anses maks. to måneder somrimelig tid, medmindre andet er aftalt. Vi refunderer rimeligefragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Rebuilt Performance ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden igennem kontaktformularen i bunden af siden.
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Retur & Garanti spørgsmål
Hvordan fungere jeres 110% penge retur tilfredsheds garanti
Hos Rebuilt Performance er vi dedikerede til at hjælpe dig med at opnå dine mål og nyde vores produkter. Men det siger alle virksomheder ikke, vel? Forskellen hos Rebuilt Performance er, at vi mener det 110% bogstaveligt.
Vi er så sikre på, at du vil elske vores produkter, at vi som den eneste virksomhed i Danmark tilbyder en 110% pengene tilbage garanti(minus fragtomkostninger).
Vores garanti enkel og lige til: Hvis du ikke føler, at vores produkter er de bedste, du nogensinde har prøvet, så tager vi gerne de uåbnede produkter tilbage og refunderer 110% af din ordre (minus fragt omkostninger).
Vi ønsker kun at levere produkter af højeste kvalitet og
give dig en førsteklasses kundeservice.
Vi er stolte af at være den eneste virksomhed i Danmark, der står bag vores produkter på samme måde, som vi gør.
Vores engagement i kundeservice og tilfredshedsgaranti
er et udtryk for vores tro på vores produkter og vores ønske om at give dig den bedste oplevelse med vores produkter.
Hvad er jeres returneringsbetingelser?
Vi forstår, at der kan opstå situationer, hvor du ønsker at returnere et produkt, og vi vil gerne gøre processen så glat som muligt for dig.
For at sikre, at vi kan yde den bedst mulige kundeservice og give dig den bedste mulige refusion, beder vi dig venligst om at overholde nedenstående krav:
Vi beder dig om ikke at bruge produktet på en måde, der væsentligt forringer dets handelsværdi, da det kan begrænse
vores mulighed for at give dig en fuld refusion.
Husk at vedlægge fakturaen for købet som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt hos os på www.rebuiltperformance.dk.
Når du returnerer produktet, bedes du pakke det forsvarligt ind og bære risikoen for varen fra tidspunktet for dens levering.
Vi beder dig sende en e-mail til vores kundesucces-team på
kundeservice@rebuiltperformance.dk, så vi kan hjælpe dig med processen.
For at sikre at vi kan spore returpakken, bedes du returnere produktet/produkterne i deres originale emballage med uåbnet friskheds-sikring til den adresse, som vores kundesucces-team har oplyst.
Vi vil gerne minde dig om, at du har 30 dage fra den
dato, du modtog produktet, til at kontakte os. Eventuelle
returforespørgsler modtaget efter 30 dage vil ikke blive behandlet.
Hvis du følger ovenstående retningslinjer, vil vi bestræbe os på at refundere 110% af ordrens pris til dig (minus fragtomkostninger), når varen/varerne er modtaget hos os. Beløbet vil kunne ses på din konto inden for 5-7 hverdage.
Vi sætter stor pris på dig som kunde og vil gerne takke dig for at handle hos os.
Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, er du velkommen til at kontakte vores kundesucces-team, som altid er klar til at hjælpe dig på bedst mulig måde.
Kontakt os
Har du stadig et spørgsmål?
Vi kan kontaktes via telefon, email, chat eller via kontaktformularen herunder.
Telefon: 20 14 17 83:
Åbningstider: Man - Fre: 12-16.
Åbningstider for Live Chat: Man - Fre: 12-16.
Live chat: Tilgås via ikon nederst i venstre hjørne.
CVR: 42977896
Mail: kundeservice@rebuiltperformance.dk
Kontaktformular: Vi svarer altid indenfor 24 timer på mail/kontaktformular.
Virksomheds information
Rebuilt Performance ApS
Kundeservice@rebuiltperformance.dk
Thorsvej 9, 6640 Lunderskov.
Åbningstider:
Livechat og telefonisk kundeservice: Hverdage fra 12.00-16.00