Forbliv dedikeret til dine sundheds og træningsmål.
Den nye 2.0-version af dig starter her.
Bliv medlem af Rebuilt-familien for at spare mere på vores bestsellere og få adgang til eksklusive VIP-fordele. Desuden er alle vores produkter dækket af en 110% penge-retur garanti, fordi vi er sikre på, at du vil elske dem.
Når du har et abonnement får du særbehandling
Vælg "Abonnement" for at få de bedste priser på de kosttilskud, du elsker.
Ofte stillede spørgsmål
Find svarene til alle dine spørgsmål omkring vores abonnement her.
Er der nogle ekstra månedlig gebyr?
Nej, der er ingen ekstra gebyrer, når du tilmelder dig vores
abonnementsplan! Du sparer faktisk penge, når du tilmelder dig
Rebuilt-familien.
Kan jeg ændre produktet eller antallet på min næste forsendelse?
Ja selvfølgelig! Du bedes kontakte kundeservice på kundeservice@rebuiltperformance.dk
7 DAGE FØR din næste forsendelse. Du kan også logge ind på din
kontoprofil og justere dine forsendelsesindstillinger, produktvalg og
mere!
Herefter sørger vi for, at alt er tilpasset præcis, som du ønsker det.
Kan jeg afmelde når som helst?
Ja du kan afmelde når som helst, og der er ingen binding på dit abonnement.
Hvornår er min næste forsendelse?
Afhængigt af dit valg vil din næste forsendelse blive leveret 14, 30
eller 60 dage efter din første ordre og gentages i henhold til din
ønskede leveringsplan (som du til enhver tid kan ændre for at tilpasse
dine behov). Vi vil give dig besked via e-mail om den kommende
forsendelse.
Kan jeg springe en forsendelse over uden at afmelde?
Ja selvfølgelig kan du det. Venligst kontakt kundeservice@rebuiltperformance.dk
4-7 DAGE FØR din næste forsendelse. Så vil vi sikre, at alt er
tilpasset præcist som du ønsker det. Du kan også logge ind på din kontoprofil og sætte din kommende ordre på pause/springes over direkte på din
kontrolpanel.
Kan jeg ændre mit kort eller adresse til næste forsendelse?
Ja, selvfølgelig. Venligst kontakt kundeservice@rebuiltperformance.dk
4-7 DAGE FØR din næste forsendelse. Så vil vi sikre, at alt er tilpasset præcist som du ønsker det. Du kan også logge ind på din kontoprofil og justere din betalingsmetode og adresse til din næste forsendelse.
Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med produkterne?
Intet problem, giv os blot besked om, at du ikke er tilfreds med din
ordre, så vil vi med glæde refundere dig 110% af din ordreværdi, uden
yderligere spørgsmål.